Els aspectes que es poden avaluar són molt diversos i depenen
del tipus d'audioconferència que es faci. Els elements que
normalment s'han de tenir en consideració són les
següents:
- Continguts.
- Material de recolzament.
- Desenvolupament.
- Organització.
- Funcionament de la tecnologia.
- Disposició de laula.
- Coordinació.
- Assoliment dobjectius.
Dins daquests elements que hem dobservar i avaluar
és necessari tenir en compte també:
- La Quantitat daportacions que ha realitzat cada
alumne.
Exemple:
- El professor estableix un mínim dintervencions.
- El professor valora en funció del número daportacions
de cada alumne, sense establir uns mínims.
- Etc.
|
- La Qualitat daquestes aportacions.
Exemple:
- A través de les opinions dels alumnes es podria valorar
si lalumne ha assimilat i treballat els continguts.
- Capacitat de justificar i argumentar les pròpies
opinions (pot indicar un domini dels continguts si es treballa
un tema relacionat amb aquests).
- Relació de les aportacions amb la temàtica
de la sessió daudioconferència
- Si lalumne aporta coneixements, informacions noves
(pàgines web, informació de cursos, congressos,
articles, etc.).
- La creativitat de les aportacions.
- Etc.
|
- Implicació dels alumnes a laudioconferència
Exemples:
- Si els alumnes acudeixen a la cita de laudioconferència
- Si el tutor ha dintervenir o no per animar a la participació.
- Etc.
|
|