En fer el disseny duna audioconferència sha
de tenir molt clars els objectius que es volen aconseguir, així
com la temàtica a tractar i la metodologia.
Així doncs, a més de tenir en ment una sèrie
delements tècnics, també els elements pedagògics
són essencials.
Quan es construeix el disseny sha de procurar maximitzar
les capacitats de la comunicació dàudio i reduir
les limitacions.
A continuació es proposa un esquema a seguir per al disseny
duna sessió:
- Analitzar les necessitats.
- Definir uns objectius.
- Tenir en compte les estratègies a seguir: exposicions,
participació dels alumnes, dinàmiques de grup,...
- Materials necessaris: vídeos, esquemes,...
- Temps.
- Coordinadors que intervindran.
- Avaluació: instruments, moments davaluació,...
- Sha de lliurar als participants una guia de laudioconferència
per tal que tinguin una visió completa del desenvolupament
de la sessió i aquesta ha de contenir:
- Lloc, data i hora.
- Nom del responsable, del conferenciant, del coordinador,..
- Tema.
- Propòsit i objectius.
- Activitats.
- Materials.
|