COM AVALUAR ELS DEBATS?

Per avaluar els debats podem basar-nos en diferents criteris:
  1. Quantitat d’aportacions: valorar el número d’aportacions de cada alumne.
    Exemple:
    • El professor estableix un mínim d’intervencions.
    • El professor valora en funció del número d’aportacions de cada alumne, sense establir uns mínims.
    • Etc.

  2. Qualitat de les aportacions: es poden establir diferents criteris de qualitat.
    Exemple:
    • El professor estableix el caràcter de les aportacions (aportacions amb fonamentació teòrica, sense fonamentació teòrica, de caràcter pràctic, etc.) i avalua d’acord a aquest.
    • Relació de les aportacions amb la temàtica del debat.
    • Si l’alumne aporta coneixements, informacions noves (pàgines web, informació de cursos, congressos, articles, etc.).
    • La creativitat de les aportacions.
    • Etc.

<< Fòrums o debats: Com implementar
Xat: Definició i ús >>